wtorek, 30 września 2014

Blejtram dla Scrapińca



Witajcie :)
Za oknem pada "cudowny" jesienny deszcz, a u mnie w pracowni słonecznie za sprawą mojej dzisiejszej inspiracji na blogu Scrapiniec.

Na cudownych papierach Primy "Princess" powstał blejtram z moją młodszą siostrzenicą w roli głównej. Niedawno skończyła roczek i jest najwspanialszą młoda damą jaką znam.
Proszę Państwa, oto Marianka wśród księżniczkowych papierów i scrapińcowych tekturek...











Dziękuję Wam za obecność, ściskam mocno :)

1 komentarz:

Aga pisze...

boski:) a ja z odpowedzią spieszę - tak róże robie sama:) dzięki za miły komentarz

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.