środa, 26 marca 2014

Scrap z piórkiem

 
Witajcie!
 
Czas płynie tak szybko, że nim się człowiek obejrzy, a tu prawie koniec marca...
Blog się nieco zakurzył, bo żyję ostatnio w ciągłym niedoczasie, co oznacza, że powstało wiele projektów, ale mając w domu ogromnie ciekawskiego i aktywnego prawie-dwulatka ciągle czasu brak na opublikowanie ich...
Mam nadzieję, że wkrótce na naszą irlandzką ziemię zawita wiosna w pełni, bo zimowe wichury i niekończące się wiatry nie dodają energii...

Na przekór niekorzystnej aurze za oknem powstał pozytywny scrap z minkami 
małego Nikodema w roli głównej na marcowe wyzwanie z piórkiem na Scrapujących Polkach.

Wykonany jest na papierach 7 Dots Studio (kolekcja Hopefully) z tekturkami ze Scrapińca.








Wycięcie piórek sponsorowała moja (ostatnio) ukochana Sillhouette :)

Dziękuję za każde Wasze odwiedziny :*
 Życzę wspaniałego dnia!!!

2 komentarze:

Aneta pisze...

Minki mają świetną oprawę. Bardzo mi się podoba Twoje LO.

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękny scrap!

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.