poniedziałek, 28 października 2013

Zaproszenie i męskie klimaty


Witam w ostatni poniedziałek października. 
W Irlandii mamy dzień wolny na poczet świętowania Halloween, u mnie w domu korzystamy i nadrabiamy zaległe prace domowe...

Kilka dni temu dostałam zaproszenie do dołączenia do Zespołu Craft Szafy.
Bardzo dziękuję Dziewczyny za zaufanie :*

Dziś mój debiut.
Przygotowałam pracę na wyzwanie z mediami i kółkami :)

Zobaczcie na blogu szczegóły i fantastyczne prace dziewczyn z DT.

Moja kartka z kołami, ale zębatymi, mocno świecąca i mieniąca się.


 Tekturowe trybiki ze Scrapińca


Miłego poniedziałku życzę!!!
Pozdrawiam i ściskam :)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Świetna praca, piękne kolory :)

Karolina Bajek pisze...

dziękuję ogromnie :)

AgnieszkaBe pisze...

Bajeczko ona jest świetna!!!!

kobens pisze...

fantastyczne kolory! Czadowa jest!

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.