czwartek, 29 sierpnia 2013

Tryptyk dziecięcy


Dzień dobryyyy,
Jak to dobrze, że dziś czwartek... Jeszcze jutro i łiiiikend :)

Najpierw pochwalę, że robiłam dziś kartkę z Jaśkolcem. Siedział na kolanach i patrzył jak matcysko szyje na maszynie. W przerwach pokazywał paluszkiem każdy przedmiot na biurku i po swojemu opowiadał: "Tututu buti bbuti łaaa" xD. Cokolwiek miał na myśli, ale przytakiwałam ;) Jestem dumna z Synka, bo po raz pierwszy od dłuższego czasu mogłam podgonić robotę w pracowni i choć to było zaledwie 10 minut, ale złożyłam projekt do kupy.
Amen!
Tyle prywaty...

Dziś jak w tytule - tryptyk dziecięcy. Trzy karteczki dzieciaczkowe z cudownych kolekcji Graphic45. 
Uwielbiam je i z drżeniem tnę, bo widać ich koniec.

 Trzy wersje kolorystyczne, dla każdego coś innego ;)


Tekturki oczywiście ze Scrapińca :)


 Szydełkowe zaskórnikowe kwiatki z niegdysiejszej wymiany. Cudne są, mi niestety krzywulcowe jedynie wychodzą. 












 Dziękuję za całą obecność Waszą :)
Uwielbiam :)))))

Miłego dnia!!!

8 komentarzy:

Matilde pisze...

Prześliczne karteczki!

Karola B pisze...

przepięknie! nie mogę się napatrzeć:)

Po prostu Asia pisze...

Mogłabym patrzeć godzinami! Cudne!
PS. Zdradzisz jakim aparatem (i obiektywem) robisz zdjęcia? Są rewelacyjne :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne! Uwielbiam takie klimaty!

Karmeleiro pisze...

Brawo dla Jasia, zrobiliście cudne kartki ;)

Karolina Bajek pisze...

dzięki Wam wielkie :***

Asiu - mój aparat to Canon EOS 400D, a obiektyw Tamron 55-200mm :)

Po prostu Asia pisze...

dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :)

Agnieszka Korman pisze...

Prześliczne karteczki:)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.