wtorek, 27 sierpnia 2013

Marynarskie urodziny


Witajcie!!!

Wczoraj miałam twórczy wieczór - takie lubię :) 
Wzięło mnie na pieczenie. Wykorzystałam zachomikowane drożdże i zagniotłam te przepyszne bułeczki cynamonowe. Wyszły trzy blaszki... Oczywiście najlepsze były prosto z pieca (wpałaszowaliśmy z Bartem prawie całą blachę). Dziś maczam w kawie i są też mmmmm....

Kiedy ciasto na buły rosło pognałam do pracowni i z jęzorem wywalonym w szale twórczym zrobiłam kartkę urodzinową w marynarskich kolorach...










Dziękuję za waszą obecność i przemiłe komentarze :*
Miłego wtorkowego popołudnia!!!

2 komentarze:

Agnieszka Korman pisze...

Jest świetna. Fantastyczne przeszycia:) Pozdrawiam, Ms.Totti.

Anonimowy pisze...

Uwielbiam ten kółeczkowy wykrojnik memory boxa...kartka rewelacyjna - morski klimat jak się patrzy

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.