piątek, 8 lutego 2013

Kółko krzyżyk

Każdy pewnie w to grał i każdy zna tę grę. Ja uwielbiałam :)
Kółko krzyżyk to właśnie temat dzisiejszego wyzwania SCRAP/LO na Scrapujących Polkach.
Koniecznie zaglądnijcie na Portal i zainspirujcie się fantastycznymi pracami Dziewczyn. A potem do dzieła!!!
Koniecznie dołączcie do wyzwania :)

Mój scrap z motywem oczywiście Jaśkowym i Jego dzikie minki :) 
Na cudnych papierach The Scrap Cake :)



Oprócz klasycznej kratki do gry w kółko-krzyżyk dodałam również motyw XOXO, aby dopełniły całości.


i duuuużo przeszyć..




Ściskam i życzę udanego weekendu :****

ps. Przepraszam za wczorajszego chochlika - nie zmieniłam rozdzielczości zdjęć i wisiały takie niewyraźne cały dzień ;)

2 komentarze:

Becia scrapuje pisze...

Kolejny rewelacyjny scrap! Uwielbiaaam! I minki Jaśkowe też :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetny jest! Pełen bardzo fajnych detali :)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.