środa, 16 stycznia 2013

Gruba Ryba

Dziś serwuję świeżutką, prosto spod maszyny Grubą Rybę :)
Kartka dla zapalonego wędkarza. Wyszła bardziej marinistycznie niż wędkarsko, ale ryba jest i to się liczy!
Płótno już dawno za mną chodziło i wreszcie nadarzyła się okazja...




 
Papier w paski z zaskórniakowej kolekcji Little Boy firmy Echo Park nabytej w Scrapki.pl. Cudna swoją drogą!!


Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem :*****
Do nas zima wróciła, w Polsce widziałam, że też. Trzymajcie się ciepło!!!!

7 komentarzy:

Matilde pisze...

Superaśna ta ryba!!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Świetna! Podobają mi się warstwy i kolory!

coco.nut pisze...

rewelacyjna kartka, ryba jest świetna!!!

Mia pisze...

Świetna kartka, a w rybce się zakochałam:))

Grejsi pisze...

Fantastyczne ujęcie tematu! Myślę, że adresat będzie zachwycony!

Karolina Bajek pisze...

dzięki wielkie :):) Tez mam nadzieję, że się spodoba :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.