sobota, 29 grudnia 2012

Zagubione Merry

Witajcie!
Święta Święta... i po Świętach...
Jak Wam minęły? U nas była pełna chata :) 
Dawno tak nie było, więc tym bardziej radość dla mnie, że przy naszym wielkim stole zmieściło się 10 osób w Wigilijny wieczór.
Jaś spisał się na medal, choć był w lekkim szoku co się dzieje.
 Jedyne co przegapiliśmy (i strasznie żałuję) to kolędowanie :/ Jaśko wprawdzie kolędy zna, bo od urodzenia były Mu śpiewane dosyć często, ale jednak to co innego śpiewać kolędy w rodzinnym gronie :)

Dziś w domu zrobiło się pusto i cicho (jakoś dziwnie), więc siadłam do komputera i znalazłam zagubione nie pokazywane wcześniej kartki świąteczne...
Obydwie kolekcje na papierach ILS.







Ściskam wszystkich mocniarno :***
Dziękuję za Waszą obecność :)

5 komentarzy:

angel pisze...

świetne kartki!
pozdrawiam:)

Karmeleiro pisze...

Brawo dla Jaśka!! A kartki świetne, podoba mi się na nich ta czerwień gorrrąca. Renifery wyglądają rewelacyjnie, coś na nich musiałaś fajnie zadziałać.

Karolina Bajek pisze...

Angel - dzięki wielkie :****
Karmi - Renifery są rzeczywiście ciekawe - faktura orginalna, kupione jako girlanda w sklepie za 1euro :D

Magda Wisiorek pisze...

Dobrze, że się znalazły, bo są ciekawie skomponowane, w przepięknych kolorach i dałaś tam tyle warstw, że mnie urzekły od razu!
P.S. szczęścia w nowym roku!

Karolina Bajek pisze...

dziękuję pięknie :):)

Prawa autorskie

Wszystkie prace na tym blogu sa moją własnością. Jesli jest inaczej, daję odpowiednią informację. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie i przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody jest zabronione.
Szanujmy swoją pracę.